وبلاگ

در

فرا رسیدن نوروز 1402 مبارک

دوستان عزیز و همراهان ارزشمند گروه تولیدی یاتاش

سلام

سالی توام با فراز و نشیب های بسیار را در کنار هم پشت سر گذاشتیم
 به همراهی شما در سالی که گذشت افتخار کرده و از اینکه در سال جدید در کنار تیم یاتاش هستید خوشحالیم
با آرزوی موفقیت و تندرستی برای شما و خانواده محترمتان

سال نو مبارک

ارادتمند ، احمد بیگدلی
مدیرعامل گروه تولیدی یاتاش

در

دوستان و همراهان گرامی ؛ سلام

با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان
جهت تهیه محصولات یاتاش ؛ میتوانید از فروشگاه اینترنتی یاتاش اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید

 

 سوپرفوم بدنه خودرو
سوپرفوم بدنه خودرو

ارسال پستی

پس از ثبت سفارش ؛ محصولات مورد درخواست در اولین روز کاری از طریق پست به آدرس اعلام شده ارسال می گردد

ارسال از طریق پیک

در مواردی که مشتری عزیز ازتهران ثبت سفارش کرده باشد ؛ پس از هماهنگی قبلی امکان ارسال سفارش از طریق پیک وجود دارد.

 

پیگیری سفارش

در صورت نیاز به پیگیری سفارش ثبت شده ؛ در ساعات اداری با شماره  02144064510 تماس حاصل فرمایید

با تشکر

در

واکس و براق کننده  لاستیک ماشین

واکس و براق کننده  لاستیک ماشین  ،وقتي صبحت از محصولات مراقبتي خودرو و لوكس اتومبيل به ميان مي آيد. بي درنگ اولين كاربردي كه در ذهن مصرف كننده تداعي مي شود. تميزي و براقيت تاير و داشبورد اتومبيل مي باشد.

وسایل مراقبتی از خودرو به چندین قسمت تقسیم میشود.واکس لاستیک خودرو یکی از همین وسائل است.اصولاً لاستیک‌ ها یکی از اجزای مهم خودروها هستند که باید توجه ویژه‌ای به تمیز بودن آن‌ ها داشت. مراقبت از لاستیک‌ ها با استفاده از اسپری‌ ها و فوم‌ های تمیزکننده‌ی لاستیک صورت می‌گیرد.
بهره گیری از فناوری نانو هم در این زمینه کمک شایانی به ماندگاری برروی تایرها کرده است. دربازار رقابتی محصولات متفاوتی وجود دارد.از جمله شرکت یاتاش که با استفاده از نانو واکس لاستیک بسیار با کیفیتی تولید کرده و در سراسر ایران نمایندگانی فعال درحال خدمات رسانی به مشتریان عزیز هستند.

واکس لاستیک چیست؟

واکس ها به صورت کلی به موادی گفته می شود که علاوه بر ایجاد براقیت و شفافیت به سطح مورد نظر، باعث نرم شدن و منعطف ماندن آن محل می شوند .استفاده مداوم از آن باعث افزایش عمر و جلوگیری از ترک ترک شدن و از بین رفتن آن قسمت خواهد شد.

لاستیک های خودرو همیشه در معرض آلودگی ها و خاک و … هستند. این آلودگی ها و گرد و خاک و گل هایی که به آن مینشیند،زیبایی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد.

از طرفی خاک به خودی خود باعث ایجاد خشکی در لاستیک می شود و از عمر آن میکاهد. به همین دلیل است که لاستیک خودرو ها خیلی زود ترک ترک می شوند .یا به دلیل عدم رسیدگی مداوم به آنها اصطحکاک باعث هدررفتن قطر بزرگ تری از سطح آن در طولانی مدت می شود. همچنین اگر از جنبه ای دیگر به قضیه نگاه کنیم. متوجه می شویم که لاستیک خودرو ها در فصول سرد در معرض هوای سرد و برف و یخبندان و در فصول گرم در معرض هوای گرم، آسفالت داغ جاده ها و سطح داغ زمین اتوبان ها هستند. اگر چه لاستیک ها این دما را به خوبی تحمل می کنند. بدون مشکل کار خود را انجام می دهند. ولی در دراز مدت این عوامل باعث استحلاک تایر ها می شوند و از عمر آن می کاهند.

جهت جلا دادن لاستیک ها از هر محلولی استفاده نکنید.به این علت که برخی واکس ها و روغن های نامرغوب موجب از بین رفتن محافظ رویه لاستیک میشوند و بعد از مدتی قشر محافظ رویه لاستیک حالت خشک به خود گرفته و از حالت ارتجاعی خود خارج می شود.

واکس لاستیک باماندگاری بالا محافظت از لاستیک شما را برعهده گرفته. به شفافیت و درخشندگی لاستیک کمک می کند.با استفاده بهینه از واکس شاهد عدم ترک خوردگی و خشک شدن لاستیک اتومبیل در برابر نور خورشید باشید.در این جهت واکس کمک مؤثری برای مقابله باعوامل مخرب لاستیک شماست.

مشخصات واکس لاستیک یاتاش

1.ماندگاری و سازگاری با محیط زیست

2.ماندگاری تا چند روز

3.محافظت در مقابل اشعه uv

4.اشعه ماوراء بنفش دارای طول موج کوتاه و انرژی زیاد است. این اشعه در نور خورشید باعث آفتاب سوختگی بدن انسان می گردد.

5.مقابله با خوردگی

6.دارای قدرت تمیز کنندگی و پاک کنندگی لاستیک

7.دارای قدرت منحصر به فرد براق کننده لاستیک

نحوه استفاده از واکس لاستیک نانوی یاتاش

بعد از شستن و خشک کردن لاستیک‌ها باید از یک براق‌کننده لاستیک مناسب استفاده کنید. در این مورد می‌توانید از واکس لاستیک نانو استفاده کنید. برای استفاده از واکس لاستیک نانو تنها کافی است که از پد مخصوص واکس استفاده کنید و به وسیله آن واکس را روی همه بخش‌های لاستیک پخش نمایید. این واکس‌ها نه تنها در براق کردن لاستیک‌ها نقش بسزایی ایفا می‌نمایند، بلکه از لاستیک خودروی شما در برابر آسیب‌های ناشی از خاک و پرتو فرابنفش (UV) نیز جلوگیری کرده و اجازه نمی‌دهند لاستیک‌ها در برابر نور خورشید خشک شوند.

جلوه زیبایی هم که به لاستیک اتومبیلتان می دهد بسیار چشم نواز خواهدبود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش 

در

علت کدری رنگ خودرو و روش شفاف کردن آن

علت کدری رنگ خودرو و روش شفاف کردن آن ،رنگ بدنه یک خودرو‌ در نگاه اول می‌تواند توجه همه را به خودش جلب کند. امروزه براقیت رنگ روی بدنه ی خودرو امری حیاتی است . نمی‌توان انکار کرد که رنگ بدنه اتومبیل‌ها به یکی از فاکتور‌های ما برای خرید آن‌ها تبدیل شده است.

وقتی خودرویی تولید می‌شود، در ابتدا رنگ براق و خیره‌کننده‌ای دارد، این به دلیل آن است که هنوز بدنه اتومبیل با ذرات و مواد معلق در هوا برخورد نکرده است و همین موضوع باعث می‌شود تا مدتی رنگ خودرو بسیار براق و جذاب باشد؛ اما پس از اینکه خودرو چند ماهی به حرکت در آمد کم کم براقی رنگ آن از بین می‌رود و حتی ممکن است رنگ آن کدر و یا مات هم شود.

شرت یاتاش برای رفع این مشکل راه حل مناسبی تعبیه کرده است. جرمگیر بدنه خودرو محصولی که نه تنها به رنگ خدرو آسیب نمی زند بلکه باعث می شود 6 تا 7 درجه رنگ خودرو براق و به حالت خروج از کارخانه خود برگردد.

 دلایل ماتی رنگ بدنه خودرو‌ها

برخورد مواد شیمیایی با بدنه اتومبیل است؛ بسیاری از مواد خوراکی و یا مصرفی که در اطراف ما است قادر هستند به رنگ بدنه اتومبیل آسیب برسانند. که در نهایت باعث ایجاد کدری و یا لکه بر روی بدنه خودرو می‌شوند. در بسیاری از موارد نیز استفاده از مواد شوینده نامناسب باعث ایجاد کدری و ماتی در رنگ بدنه خودرو‌ها می‌شود به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم. که از مواد شوینده تخصصی برای شستشوی بدنه اتومبیلتان استفاده کنید. البته مشخص است که ذرات معلق در هوا و همچنین تابش نور آفتاب، از عمده‌ترین دلایل کدر شدن رنگ اتومبیل‌ها است. به همین دلیل معمولا در شهر‌های بزرگ و پرجمعیت بدنه اتومبیل‌ها سریع‌تر براقی خود را از دست می‌دهند و کدر می‌شوند. ایجاد کدری در رنگ‌های مختلف بدنه متفاوت است .

به همین دلیل کارشناسان شرکت ایران خودروان  رفع اثر کدری و ماتی بر روی اتومبیل را یک امر تخصصی می‌دانند و به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم برای رفع این آثار به متخصصین ایران خودروان  تماس حاصل بفرمایید. تیم متخصص ایران خودروان با در نظر گرفتن رنگ خودرو شما و البته نوع کدری و ماتی به وجود آمده، اقدام به رفع آن‌ها می‌کند.

براقیت

رنگهای خودرو عموما از رنگهای سالید و یا بیس کوت  تشکیل شده اند. خاصیت این رنگها این است که رنگ سالید پس از خشک شدن بدون هاردنر و بیس کوتها بدون کلیر کاملا ظاهری مات خواهند داشت؛ که این خاصیتی اجباری و کاملا متضاد با بدنه براق خودرو است.

رنگها با توجه به خاصیت و مواد افزودنی نظیر رزین، حلال، مواد نگهدارنده، ضدقارچ، ضد رویه، ضد گرانروی و غیره  در طی زمان که بعضا طولانی مدت است مدت انبارداری و یا پس از خرید و نگهداری توسط مشتری دچار واکنش های شیمیایی شده که بدون اطلاعات علمی و تجربه های چندین ده ساله قابل پیش بینی و پیشگیری نیستند.

تاثیرات پلیش زدن روی رنگ خودرو

در هنگام پلیش زدن لایه بسیار نازکی از رنگ خودرو برداشته می‌شود. این کار باعث می‌شود رنگ‌های زنگ زده از روی خودرو برداشته شود و خطوط، خش‌ها و نواقص آن نیز از بین برود. هر چقدر رنگ خودرو صاف‌تر  و بدون خط و خش باشد، درخشنده‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد. یکی دیگر از فواید پلیش زدن برطرف کردن کثیفی‌ها و گرد و خاک از روی خودرو است. در ضمن می‌توانید با استفاده از واکس بدنه خودرو نیز یک لایه محافظ روی رنگ ایجاد کنید، تا آسیب نبیند.

ممکن است رنگ خودروی شما در هنگام نقاشی و صافکاری، نواقصی پیدا کند و یا کثیفی‌ها و لکه‌هایی روی آن ایجاد شود، با پولیش کردن به راحتی می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید.

جرمگیر بدنه

،از بین برنده کثیفی ها و جرم های کهنه و قدیمی روی بدنه خودرو می باشد.این محصول با در نظر گرفتن کیفیت و قدرت پاک کنندگی هیچ آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کند.

روش استفاده ی جرم گیر یاتاش به این صورت است که پس از آن که خودرو شسته و خشک شد ؛ جرم گیر یاتاش را روی بدنه خودرو اسپری کرده و با دستمال روی قسمت های مختلف بدنه پخش می کنیم و بعد از لحظاتی با آب ( فشار معمولی ) بدنه را شسته و خشک می کنیم.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش