علت کدری رنگ خودرو و روش شفاف کردن آن

در
دسته بندی ها: بدنه شوی نانو خودرو

علت کدری رنگ خودرو و روش شفاف کردن آن

علت کدری رنگ خودرو و روش شفاف کردن آن ،رنگ بدنه یک خودرو‌ در نگاه اول می‌تواند توجه همه را به خودش جلب کند. امروزه براقیت رنگ روی بدنه ی خودرو امری حیاتی است . نمی‌توان انکار کرد که رنگ بدنه اتومبیل‌ها به یکی از فاکتور‌های ما برای خرید آن‌ها تبدیل شده است.

وقتی خودرویی تولید می‌شود، در ابتدا رنگ براق و خیره‌کننده‌ای دارد، این به دلیل آن است که هنوز بدنه اتومبیل با ذرات و مواد معلق در هوا برخورد نکرده است و همین موضوع باعث می‌شود تا مدتی رنگ خودرو بسیار براق و جذاب باشد؛ اما پس از اینکه خودرو چند ماهی به حرکت در آمد کم کم براقی رنگ آن از بین می‌رود و حتی ممکن است رنگ آن کدر و یا مات هم شود.

شرت یاتاش برای رفع این مشکل راه حل مناسبی تعبیه کرده است. جرمگیر بدنه خودرو محصولی که نه تنها به رنگ خدرو آسیب نمی زند بلکه باعث می شود 6 تا 7 درجه رنگ خودرو براق و به حالت خروج از کارخانه خود برگردد.

 دلایل ماتی رنگ بدنه خودرو‌ها

برخورد مواد شیمیایی با بدنه اتومبیل است؛ بسیاری از مواد خوراکی و یا مصرفی که در اطراف ما است قادر هستند به رنگ بدنه اتومبیل آسیب برسانند. که در نهایت باعث ایجاد کدری و یا لکه بر روی بدنه خودرو می‌شوند. در بسیاری از موارد نیز استفاده از مواد شوینده نامناسب باعث ایجاد کدری و ماتی در رنگ بدنه خودرو‌ها می‌شود به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم. که از مواد شوینده تخصصی برای شستشوی بدنه اتومبیلتان استفاده کنید. البته مشخص است که ذرات معلق در هوا و همچنین تابش نور آفتاب، از عمده‌ترین دلایل کدر شدن رنگ اتومبیل‌ها است. به همین دلیل معمولا در شهر‌های بزرگ و پرجمعیت بدنه اتومبیل‌ها سریع‌تر براقی خود را از دست می‌دهند و کدر می‌شوند. ایجاد کدری در رنگ‌های مختلف بدنه متفاوت است .

به همین دلیل کارشناسان شرکت ایران خودروان  رفع اثر کدری و ماتی بر روی اتومبیل را یک امر تخصصی می‌دانند و به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم برای رفع این آثار به متخصصین ایران خودروان  تماس حاصل بفرمایید. تیم متخصص ایران خودروان با در نظر گرفتن رنگ خودرو شما و البته نوع کدری و ماتی به وجود آمده، اقدام به رفع آن‌ها می‌کند.

براقیت

رنگهای خودرو عموما از رنگهای سالید و یا بیس کوت  تشکیل شده اند. خاصیت این رنگها این است که رنگ سالید پس از خشک شدن بدون هاردنر و بیس کوتها بدون کلیر کاملا ظاهری مات خواهند داشت؛ که این خاصیتی اجباری و کاملا متضاد با بدنه براق خودرو است.

رنگها با توجه به خاصیت و مواد افزودنی نظیر رزین، حلال، مواد نگهدارنده، ضدقارچ، ضد رویه، ضد گرانروی و غیره  در طی زمان که بعضا طولانی مدت است مدت انبارداری و یا پس از خرید و نگهداری توسط مشتری دچار واکنش های شیمیایی شده که بدون اطلاعات علمی و تجربه های چندین ده ساله قابل پیش بینی و پیشگیری نیستند.

تاثیرات پلیش زدن روی رنگ خودرو

در هنگام پلیش زدن لایه بسیار نازکی از رنگ خودرو برداشته می‌شود. این کار باعث می‌شود رنگ‌های زنگ زده از روی خودرو برداشته شود و خطوط، خش‌ها و نواقص آن نیز از بین برود. هر چقدر رنگ خودرو صاف‌تر  و بدون خط و خش باشد، درخشنده‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد. یکی دیگر از فواید پلیش زدن برطرف کردن کثیفی‌ها و گرد و خاک از روی خودرو است. در ضمن می‌توانید با استفاده از واکس بدنه خودرو نیز یک لایه محافظ روی رنگ ایجاد کنید، تا آسیب نبیند.

ممکن است رنگ خودروی شما در هنگام نقاشی و صافکاری، نواقصی پیدا کند و یا کثیفی‌ها و لکه‌هایی روی آن ایجاد شود، با پولیش کردن به راحتی می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید.

جرمگیر بدنه

،از بین برنده کثیفی ها و جرم های کهنه و قدیمی روی بدنه خودرو می باشد.این محصول با در نظر گرفتن کیفیت و قدرت پاک کنندگی هیچ آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کند.

روش استفاده ی جرم گیر یاتاش به این صورت است که پس از آن که خودرو شسته و خشک شد ؛ جرم گیر یاتاش را روی بدنه خودرو اسپری کرده و با دستمال روی قسمت های مختلف بدنه پخش می کنیم و بعد از لحظاتی با آب ( فشار معمولی ) بدنه را شسته و خشک می کنیم.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.این شرکت با سابقه ای بی نظیر در تولید شوینده های نانو توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود .برای تمامی مراحل شستشو بخصوص صفرتاصد شستشوی خودروهای لوکس می توانید با خیالی آسوده از شوینده های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش