اسپری واکس داشبورد 

در
دسته بندی ها: واکس خودرو

اسپری واکس داشبورد

اسپری واکس داشبورد ،سطوح داخلی خودرو در معرض آسیب های محیطی هستند.مثل نور خورشید ، گردو غبار ،اثر انگشت چرب و غیره …در نتیجه اگر به داشبورد رسیدگی نشود. بزودی زیبایی خودرا از دست می دهد.واکس داشبورد، به شما کمک می کند. تا سطح داشبورد اتومبیل شما کاملا تمیز نگه داشته شود و اگر لکه ای چیزی بر روی آن قرار دارد. در کمترین زمان ممکن بتوانید آن را پاک کنید و جای لکه ها را از بین ببرید.

استفاده از یک واکس داشبورد مناسب، می تواند به شما در کار پاک سازی داشبورد، کمک زیادی کند .و از این جهت نیاز است تا همیشه یک واکس داشبورد را با خود حمل کنید. تا ماشین شما همیشه تمیز باشد. و درخشندگی آن، برای کسانی که با شما به سفر می آیند، به راحتی قابل مشاهده باشد.

چرا باید واکس داشبورد تهیه کنیم؟

تهیه واکس و اسپری داشبورد، یک امری ضروری است که باید پیش تر از این ها، انجام می دادید. در وهله اول، اگر شما فردی تمیز و مرتب هستید، باید ماشین شما نیز تمیز و مرتب باشد.

در واقع کار اصلی واکس و اسپری داشبورد این است که از ماشین شما در برابر لکه ها و کثیفی هایی که بر روی سطح داشبورد قرار گرفته اند، محافظت کنید. و آن ها را از بین ببرید و درخشش خاصی به داشبورد ماشین شما هدیه دهد.

به هنگامی که شما از واکس و یا ژل براق کننده داشبورد استفاده می کنید.به هیچ وجه نگران ماندن چربی ها بر روی داشبورد خود نباشید و خیلی زود این واکس خشک می شود و صرفا درخشندگی را به ماشین شما هدیه می دهد.

البته شما باید به نوع و مدل واکس داشبورد و مایع داشبورد توجه داشته باشید، زیرا اگر قرار باشد تا بی کیفیت ترین اجناس را تهیه کنید. مطمئنا آن درخشندگی و زیبایی که باید به داشبورد ماشین شما هدیه دهد را نمی دهد.با تهیه واکس داشبورد با کیفیت، شما می توانید از ریزش، ترک خوردگی و خشک شدن پلاستیک در فضای داخلی و خارجی خودرو، جلوگیری کنید.

نحوه استفاده از  واکس داشبورد به چه صورت است؟

⦁ شما باید قبل از زدن اسپری بر روی داشبورد، در ابتدا آن را خوب تکان دهید تا موادهای داخل اسپری، با هم به خوبی ادغام شوند.
⦁ پس از آن، باید از فاصله 15 الی 25 سانتی، اقدام به فشار دادن اسپری کنید تا سطح داشبورد شما را به طور کامل، پوشش دهد.
⦁ به گونه ای از اسپری داشبورد خودرو استفاده کنید که کل داشبورد شما را برق بی اندازد و تمیز شود.

به هنگام اسپری، شما باید به درصد سیلیکن نیز توجه داشته باشید و علاوه بر آن، ببینید که اسپری داشبورد و یا واکس داشبورد خودرو شما، تا چند میلی توان استفاده را دارد و پس از آن به اتمام می رسد.
همانطور که پیش تر ذکر شد، واکس داشبورد صرفا از سطح پلاستیکی داشبورد محافظت نمی کند و کارایی بیشتر دارد و شما می توانید با استفاده از اسپری و واکس داشبورد، سطح داشبورد ماشین خود را براق و شفاف کنید.

واکس  یاتاش

ماندگاری بین 5 تا 10 روز دارد.روش استفاده ازاین محصول بدین صورت است: ابتدا سطح داشبورد رابه همراه ستون های خودرو نظافت میکنیم. بطری واکس راتکان داده وبرروی ابر یا اسفنج اسپری میکنیم.

وروی سطوح مورد نظر پخش می نماییم.این محصول،باعث می شود تا سطح داشبورد اتومبیل کاملا تمیز نگه داشته شود . درکمترین زمان ممکن لکه ای اگر روی سطوح بود بسرعت و به سهولت پاک میشود.

ارتباط باما

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش باسابقه ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو درخدمت شما عزیزان هستیم.

شماره های تماس : 02165637685-02165621406-09195110625

آدرس تهران ،بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب پایین تر از سه راه مرزداران ـ برج نگین رضا ـ
دفتر مرکزی تولیدی یاتاش

آدرس وبسایت : yatashco.com

آدرس ایمیل :YatashCo@Gmail.com

آدرس اینستاگرام : yatashco

منبع :شرکت یاتاش