شامپوی کارواش نانو

شامپوی کارواش نانو

شامپوی کارواش نانو ،پیش از هر چیزی باید بدانید که پوشش های نانو از صنعت کشتی سازی وارد صنعت خودرو سازی شده اند. در صنعت کشتی سازی از این پوشش ها به دلیل مقاومت بالا به نفوذ، برای مقاوم کردن سطوح در تماس با آب دریا استفاده می کنند.

این پوشش ها به علت بافت فشرده ای که دارند. هنگامی که بر روی سطح اجرا می شوند .مانع از نفوذ ذرات و جرم های محیطی شامل کثیفی، گرد و غبار، … و حتی آب به سطح شده. وخاصیت آب گریزی ایجاد می کنند.

فناوری تولید این نوع پوشش ها برای سطوح مختلف، متفاوت و بسیار پیچیده و اکثرا هزینه بر است.شرکت یاتاش با تولید انواع بدنه شوی و شوینده رینگ و لاستیک ،موتورشوی موفق به رقابت قوی در بازار تولید محصولات نانو شده است.

کارواش نانو چسیت؟

 کارواش نانو کارواشی است که در آن از اسپری نانو و دستمال و یا دستگاه بخار برای تمیزکردن خودرو استفاده می شود. که اینها اصلی ترین مواد کارواش نانو هستند .اگر از اسپری برای تمیزی خودرو استفاده شود به آن کارواش نانو و اگر از دستگاه بخار استفاده کنند به آن کارواش نانو بخار گویند.

در ابتدا مواد نانو بر روی سطح خودرو اسپری می شود .ساختار مولکولی مواد کارواش نانو خیلی کوچک در حد نانومتر هستند به‌ همین خاطر به آسانی به زیر لکه‌های سطح بدنه ماشین نفوذ می‌کنند .این عمل پاک کردن لکه‌ها و کثیفی بدنه ماشین را بسیار آسان می‌کند. بعد از اسپری کردن مواد بر روی خودرو، با یک دستمال مخصوص بدنه خودرو را تمیز می‌کنند.

مزیت استفاده از کارواش نانو

یکی از پدیده های عالی در زمینه شستشوی انواع خودروها، کارواش نانو است. کارواش نانو باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود و قدرت تمیزکنندگی فوق العاده ای دارد. در کارواش نانو ازاسپری تاچلس نانو برای شستشو و تمیز کردن ماشین ها استفاده می شود. برای ساخت مواد نانو،  آنزیم های قوی انتخاب شده است که باعث چربی زدایی، جرم گیری و شستشوی سطح اتومبیل می شوند. موادنانو کاملا با محیط زیست سازگار است و هیچ خطری ندارد. این محصول از رنگ خودرو شما در برابر تابش اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کند. همچنین مانع از رنگ پریدگی رنگ ماشین شما خواهد شد.

شامپوی کارواش نانو چیست؟

بدون شک، از جمله مهم ترین ملزومات هر کارواشی، مواد شوینده است.مواد شوینده دارای انواع مختلفی می باشند . هر کدام از ویژگی هایی مجزا و منحصر به فرد برخوردار هستند.

یکی از صنعت هایی که وجود انواع شوینده های مخصوص برای آن به طور ویژه اهمیت دارد، صنعت ماشین شویی و یا همان کارواش است.

صنف کارواش برای ارائه ی با کیفیت ترین عملکرد ها و کسب اعتبار در زمینه ی فعالیت های خود در وهله ی اول می بایست مواد مناسبی را تهیه کند. چرا که نوع مواد انتخابی می تواند تاثیر بسزایی در روند فعالیت هایش بگذارد. به گونه ای که اگر کارواش از مواد نامناسب و نا مرغوبی استفاده کند قطعاً رضایت مشتری ها جلب نخواهد کرد، زیرا روند شست و شو در گرو میزان کیفیت موادی است که مورد استفاده قرار می گیرند.

شامپوی کارواش برای شستشوی بدنه انواع خودرو جهت از بین بردن هر گونه آلودگی از روی بدنه خودرو.  با قدرت تمیزکنندگی بالا بسیار به صرفه است. و با فرمولاسیون قوی ، بر پایه آب و فاقد صابون خود هیچ گونه لکی روی بدنه باقی نمی گذارد. و در اثر استـــفاده از آن واکس موجود روی سطح بدنه از بین نمی رود .

شامپوی نانوبا فرمولاسیون عالی و PH تنظیم شده و فاقد فسفات خود ضمن پاک کردن بدنه خودرو آسیبی به رنگ بدنه وارد نمی کند.همچنین لایه محـافظی روی بدنه خودرو ایجاد می شود. که از تمیزی بدنه خودرو در برابر آلــودگی های محیطی و جاده ای برای مدت زمـان طولانی تری محافظت می کند.

منبع: یاتاش